Sunday, March 10, 2019

Prohvetlik sõna märtsiks

Unenägude ja nägemuste aeg 

 

Me siseneme aega, mil Isand hakkab vallandama sügavat ilmutust unenägude ja nägemuste kaudu. Võimsad prohvetlikud sõnad hakkavad  taevast voolama 

Prohvet, kellel on olnud unenägu, jutustagu oma unenägu, aga kellel on minu sõna, kõnelgu mu sõna ustavalt! Mis on õlgedel tegemist puhta viljaga? ütleb Issand. Eks mu sõna ole nagu tuli, ütleb Issand, või nagu vasar, mis purustab kalju? Jeremija 23:28, 29 

See prohveteering ei ole ainult prohvetitele! Isand räägib just nüüd kõikjal inimestele, kes lihtsalt võtavad kuulamiseks aega. Kui sa kasutad Piibli salme, et kuulutada neid Isandale palves tagasi, loovad nad ühe uue relva sinu vaimuliku sõjapidamise tarbeks. See relv saab tuleks ja väeks ning avab senini pitseeritud asju.   

Kuningriigi saladused ilmutatuna  

“Ta vastas ja ütles neile: teile on antud teada taevariigi saladusi, aga neile ei ole seda antud. Sest kellel on, sellele antakse veelgi, ja tal on küllaga; aga kellel ei ole, sellelt võetakse ära ka see, mis tal on.” Matteuse 13:11, 12   

Unenäod on öiste tähendamissõnade sarnased, ja Jumal vallandab nüüd varjatud sümbolkeele sügavama tähenduse unenägudes ja tähendamissõnades.  

Kui me Isandat sellepärast palume, siis su eluks vajalikud saladused saavad nüüd avatud.  Kui astud ühe sammu ja kasutad Jeremija 23:29 “tule ja väe vasaraid”, et murda asjad lahti, siis uus ilmutus hakkab külluslikult voolama. 
  
Tehes  oma elus neidsamu asju, kogesin mitmeid kohtumisi  seoses Isandaga, Tema plaanide ja vaenlase plaanidega.  

Vaenlase plaanide raamat 

“Siis Issand rääkis mulle vandenõudest, mida mu vaenlased minu vastu pidasid.” Jeremija 11:18  

Mul oli öösel nägemus ja mulle näidati väga suurt raamatut, mis sisaldas asju, mis Saatanal oli minu vastu. Ma nägin ka, et seal olid raamatud, mis kirjeldasid vaenlase plaane paljude inimeste vastu, mis saavad nüüd paljastatud.  

Saatan seisab Jumala asjadele vastu. Sest igaühel meist on Eluraamat (Psalm 139:16) ja loogiline, et on ka vaenlase plaane sisaldavaid raamatuid. 

Nägemuses oli Saatana plaane sisaldav raamat minu vastu väga suur. Ma ei suutnud lugeda detaile, sest leheküljed olid hägused. Selle kohtumise ajal tundsin tõusmas endas Jumala õigust, kui sisenesin taeva kohtusaali ja esitasin oma asja.  

Ma palusin, et Isand näitaks mulle, mis Saatanal oli mu vastu ja miks tundus, nagu need asjad ei oleks Jeesuse vere all.  See on minu ja  inimeste suhtes kõikjal ülekohtune ning Piiblisse kirjapandu rikkumine — kui pimedus ja mõttetute tapmiste arv kasvab iga päev. 

See kohtumine toimus 2017. aastal. Ma teadsin, et see tundus ebatäielikuna ja et midagi  pidi veel juhtuma. Ma olin selle unustanud,  kuni selle kuuni, mil Isand tõi mind sellesse tagasi, nagu  oleks see juhtunud reaalajas.  
   
“Ta ilmutab sügavaid ja peidetud asju; ta teab, mis on pimeduses, ja valgus on tema juures.” 
Taaniel 2:22  

Kui ma sel kuul palusin taeva kohtukojas õiguse pärast, ütles Isand: “Ma ilmutan nüüd Saatana plaane, mis olid varem pimeduses varjul.” 

Ootamise raskus

Siis ma nägin paljusid inimesi Isanda poole hüüdmas, et Ta liigutaks nende elusid. Ma nägin lugematuid inimesi nutmas suurte ülekohtutegude pärast maal. Need inimesed on väsinud pikast ootamisest, et Isanda tõotused täituksid.   
Isanda käsi oli raske minu peal ning ma kandsin korraga enda peal raskust ja tundsin end selle all lömastatuna. 

Seal seisev ingel ütles mulle: “Sina ja paljud teised on kandnud ootamise raskust. Sa oled kandnud Isanda koormat ja sünnitusvalud on olnud suured. Ära kaota julgust, kuna käes on aeg tuua ilmale see uus, mida Isand toob.” 

Märtsikuus ärkavad haavatud võitlejad oma unest. Vaimne raskus ja koorem hajub ära ja aprillis on üks suur liikumine taevast tuleva muutuse tuule inglilt.  
Ole valmis, et näed sündivat radikaalseid asju, mis toovad sinu heaks kaasa veelgi radikaalsemaid asju.  



No comments:

Post a Comment