Friday, April 19, 2019

Aktiveeri paasapüha vägi!

 

 „Sest mulle on siin avatud uks suureks ja tõhusaks tööks, ent vastaseid on palju.” 

1 Korintlastele 16:9

 
 
Enamus inimesi ei mõista paasapühadeaegset varjatud õnnistust, mida Jumal on tõotanud neile, kes seda püha austavad. Samas, kui enamus kristlasi lähevad sel ajal lihtsalt kirikusse, on selles pühas varjul 7 aktiveeritavat õnnistust. Me siseneme paasapühade aega. Sel erilisel ajal on avatud uks SUURE õnnistuse juurde, mille kohta Jumal oma Sõnas tõotab, et ta valab välja seitse erilist ja väga väelist õnnistust. Kui me austame ja täidame Jumala käske, siis me ka lõikame Jumala õnnistusi. Aga me peame järgima mudelit ja kuuletuma Jumalale, et näha neid õnnistusi!

 

Paasapüha tähendab Egiptusest väljaminekut ja oma pärandisse astumist


Aastas on kolm tähtsamat aega, mil saavad vabastatud TOHUTUD õnnistused, kui me neid tähistame ja lahti lukustame, ning paasapüha on neist suurim!
 
Ja võõrad, kes on liitunud Issandaga, teenivad teda ja armastavad Issanda nime, et saada tema sulaseiks, kõik, kes peavad hingamispäeva (shabbati) ega riku seda ja kes peavad kinni mu lepingust - needki ma viin oma pühale mäele ja ma rõõmustan neid oma palvekojas, ja nende põletus- ja tapaohvrid on mu altari peal meelepärased; sest mu koda nimetatakse palvekojaks kõigile rahvastele.” Jesaja 56:6, 7
 
See kirjakoht osutab sellele, et võõrad tuuakse palvekotta ning paganad liituvad Issandaga ja peavad kinni Jumala lepingust, mille Jumal tegi oma Iisraeli rahvaga. Meie oleme need võõrad! See kõnetab selgelt mind ja sind — meie aja paganaid, keda on toodud palvekoja ehitamise ja Kuninga ülistamise juurde; olles samal ajal tõmmatud vaimu ja tõtte, mida Jumal on oma rahvale seadnud läbi kogu aja.
 
Et viimase Egiptuse nuhtluse käest pääseda, pidi Jumala rahvas määrima ohvritalle verd oma kodade uksepiitade ja lävepakkude peale, nii et kui ingel nägi verd, pidi ta nende kodadest mööda minema (2 Ms 12:13). See viimane nuhtlus oli Jumala otsustav löök väärjumalate pihta, kes hoidsid Tema rahvast sidumises, ning nad vabanesid lõpuks orjaikkest ja pääsesid vabadusse!
 
Paasapüha on üks määratud aegadest, et isegi Jeesus käskis „pidada püha”, kui ta pidas oma viimset paasasöömaaega, mida tuntakse viimse söömaajana. Jumal on käskinud pühitseda seda igavesti ning Jeesus on selle põhjus, kuna Tema on Tall. Jumal tõotas paasapüha ajal õnnistada, kui me Jumala Talle tähistame!
Jumal tõotab 2 Ms 23 ja 3 Ms 23, et kui sa austad paasapüha ja tood just paasapühaks erilise ohvrianni, siis sulle on tõotatud 7 õnnistust su elu õnnistama.
 
Need 7 õnnistust on:
  1. Inglile antakse ülesanne sind kaitsta ja juhatada sinu ime juurde.
  2. Jumal saab sinu vaenlaste vaenlaseks.
  3. Issand annab sulle hüvangu.
  4. Jumal võtab haiguse sinult ära.
  5. Sa ei sure enne oma õiget aega.
  6. Sulle kuulub rohkenemine ja pärand.
  7. Vaenlase poolt varastatu saab sulle tagasi.
Jeesus elas läbi paasapüha kui meie tõeline Jumala Tall, kes võttis ära maailma patud kord ja igaveseks! Ning apostlid järgisid ja õpetasid seda. Paulus julgustab seda tegema ja Jumal käsib seda teha. Kui sellest ei piisa, siis 2 Moosese 23 tõotab Jumal seitset õnnistust, mida me Tema rahvana pärime, tähistades paasapüha:
 
1. Jumal määrab ingli meile teed valmistama. „Vaata, ma läkitan sinu eel ingli sind tee peal hoidma, ja viima sind paika, mille ma olen valmistanud” (s. 20) ja „mu ingel käib teie ees” (s. 23). — Üleloomulik juhtimine!
 
2. Jumal saab sinu vaenlaste vaenlaseks. „Kui sa tõesti kuulad Tema häält ja teed kõike, mida ma käsin, siis ma olen sinu vaenlase vaenlane ja sinu vastase vastane” (s. 22). – Üleloomulik kaitse!
 
3. Jumal annab sulle kõik, mida vajad. „Te peate aga teenima Issandat, oma Jumalat, siis Ta õnnistab su leiba ja vett!” (s. 25). – Üleloomulik varustus!
 
4. Jumal võtab sinult ära haiguse. „Ja ma hoian tõve sinust eemal” (s. 25). – Üleloomulik tervis!

5. Jumal õnnistab su viljakust. „Enneaegset sünnitajat ega sigimatut ei ole su maal” (s. 26). – Üleloomulik küllus!

6. Jumal annab sulle pika elu. „Ma teen täielikuks sinu päevade arvu” (s. 26). – Üleloomuloik elu!
 
7. Jumal annab kasvu ja pärandi. „Ma ajan nad sinu eest ära vähehaaval, seni kui sa sigined ja pärid maa. Ja ma sean su piirid Punasest merest vilistide mereni, ning kõrbest kuni Frati jõeni. Sest ma annan maa elanikud teie kätte” (s. 30, 31). – Üleloomulik pärimisõigus!
 
„Sest meie paasatall Kristus on meie eest tapetud.” (1 Korintlastele 5:7)

Iga kord kui me  paasapüha austame — pidades meeles meie paasatalle Kristust, ja täidame Jumala määrust, et sel ajal tuua Temale ohvriande, siis astume nende seitsme õnnistuse üleloomuliku voolu sisse.


No comments:

Post a Comment