Saturday, May 1, 2010

Benny Hinni materjalide põhjal, 2/2010

Piiblis ilmneb seitse erilist võidmist. Mul pole aega igaühest selles kirjas rääkida, aga ma nimetan neid, et sa teaksid: 1. imede võidmine, 2. vabastusvõidmine, 3. õpetamisvõidmine, 4. ülistusvõidmine, 5. sõjavõidmine, 6. prohvetlik võidmine, 7. õitsenguvõidmine.
Iga võidmine on erinev. Ma võin kogeda muutust võidmises, kui ma teenin. Õpetades on üks võidmine. Enne haigete eest palvetamist kogen ma muutust võidmises. Kui deemonid ennast avaldavad, tuleb erinev vabastusvõidmine, kui ma kogen Jumala väe möiret minus.

Ja ma võin sulle öelda, et õitsenguvõidmine on reaalne! See on tänase päeva jaoks! Meile on öeldud Jumala lepingu tõttu: „Ja kõik need õnnistused saavad sulle osaks ja tabavad sind, kui sa võtad kuulda Issanda, oma Jumala, häält,“ 5 Mo 28:2. Kui need tabavad sind, oled sa täidetud Jumala õnnistustest. See on õitsenguvõidmine!

Usk vabastab võidmise! Võidmine muudab maailmas kõik ja ükski needus ei puutu sinusse: „Ei taba õnnetus sind ega lähene katkutõbi su telgile,“ L 91:10.

Meile on öeldud: „Kuuest hädast päästab ta sind ja seitsmendas ei puutu sinusse kuri,“ Iiobi 5:19.

Miks kuri sind ei puutu? Võidmise pärast! Võidmine kaitseb sind:

„Ma olen leidnud Taaveti, oma sulase, oma püha õliga olen ma tema võidnud. Teda toetab mu käsi kõvasti ja mu käsivars tugevdab teda. Vaenlane ei saa teda üllatada ega ülekohtune inimene teda maha rõhuda, vaid mina löön maha ta vaenlaed ta eest ja vaenan tema vihkajaid. Ja mu ustavus ja mu arm on temaga ja tema sarv tõstetakse kõrgele minu nimes,“ L 89: 20-24.

Kui võidmine vabaneb, järgneb sellele alati õitseng.

Ja usutegu vabastab iga võidmise. Imed ei juhtu, kuni sa usus ei liigu. Hirm halvab võidmise, aga usk vabastab selle. Pead olema julge või sa ei näe Jumala jõge oma elus väega voolamas.

Maailm ei mõista ega võta vastu võidmist. Vaid need, kes käivad usus lepingurahvana, mõistavad ja võtavad vastu! Jumal on garanteerinud sulle lepinguinimesena finantsõitsengu. Õitseng on sinu poolt Jumalaga tehtud lepingu tulemus. See ei ole trikkide või valemite tulemus, vaid lepingu tulemus Jumalaga.

Pea meeles, et Jumal üksi annab sulle selle väe jõukuse saavutamiseks, nii et Ta võib sõlmida oma lepingu sinuga: „...vaid tuleta meelde Issandat, oma Jumalat, et see on tema, kes annab sulle jõu varanduse soetamiseks, et kinnitada lepingut, mille ta vandudes tegi su vanematega, mis nüüd ongi teostunud!“ 5 Mo 8:18. Kui sa tõesti usud, et oled lepinguinimene, pead sa uskuma, et õitseng on sinu pärand. Sa kas usud seda või mitte! Sinu usutegu vabastab võidmise.

Ütlesin ennist, et praegu on pretsedenditute õnnistuste, mitte näljahäda ega puuduse aeg, ja kuulsin Isandat ütlevat: „Räägi mu rahvale, et nad usuksid Minu Sõna, ja kui nad usuvad, ei tule kaotust! Järgneva 12 kuu jooksul vabaneb võidmine, mida sa pole varem kunagi näinud!“

Käes on aeg olla valmis pretsedenditu võidmise ja külluse mõõduks. Oleme liikumas suure väe tundi. Jumala võidmine voolab üle maailma ja sinust sõltub, et sa ei jääks sellest ilma.

Õitseng võib saada sinu omaks järgneva 12 kuu jooksul, aga sa pead tegutsema. Me teame, et Jumal ütleb: „Andke, ja teile antakse – hea, tihedaks vajutatud, raputatud, kuhjaga mõõt antakse teie rüppe. Sest selle mõõduga, millega teie mõõdate, mõõdetakse ka teile,“ LK 6:38. Sa kas usud seda või mitte!

See ei ole niivõrd annetuse saatmine, kuivõrd usus toimimine selle annetuse saatmisel, mis vabastab võidmise sinu üle voolama. Kui see võidmine on vabastatud, hävitab see võlad ja vaesuse ahelad. Ainult võidmine võib sind vabastada võlgadest ja vaesusest.

Kui teed ususammu ja külvad Isanda töösse...

Ma kogen tõesti, et käes on tähtis, elumuutev võidmise aeg ja ma tahan teha kõik, et sind julgustada mõistma ja kinni haarama tõotustest, mis on sulle lepinguusklikuna kättesaadavad.
Ole julgustatud, ole julge. Astu oma lepingupositsiooni. Kindlusta oma finantstulevik ususammu tegemisega, et õitsenguvõidmine saaks sinu üle vabastatud. Tegutse!


Tõlge: Vaimulik Varasalv

No comments:

Post a Comment