Friday, February 8, 2019

Prohvetlik sõna veebruariks

Asjad sünnivad varakult. Kuidas valmistuda

 
Sel kuul sain uuenduse prohvetlikule sõnale ja kohtumisele, mis mul oli eelmisel aastal juudi kalendri kõige pühamal päeval Jom Kippuril 
See oli 19. september ning mul oli väga võimas prohvetlik unenägu ja ilmutuslik kohtumine Isandaga. Ma andsin edasi prohvetliku sõna “Iidsed teerajad ja ülemineku aeg2018. aasta oktoobris ja ka veebiülekandes.  
 
Isand ütleb: “Seiske ristteel ja vaadake; küsige iidsete radade kohta, küsige, kus on hea tee, ja käige sellel, ning te leiate hingamist oma hingele. Aga teie ütlete: “Me ei käi sellel!” Jeremija  6:16. Jom Kippuri aegses unenäos ma nägin kitsast ukseava, kust mahtus läbi ainult üks inimene. Ukseava viis uude aastasse ja meie tulevikku. 
  
See nädal asub poolel teel septembris 2018 edasi antud prohvetliku sõna ja sünnitamise vahel 9 kuu pärast juunis. Ta käskis mul sel nädalal anda inimestele sõnumi: pea püsti ja ärge heituge, kui asjad paistavad vastupidised või rasked olevat.  
 Isand ütles:  “Ma hakkan nüüd kiirendama protsessi, mille ma vabastasin sulle Jom Kippuril Selmet oodata 9 kuud juunini, saabub kõik  poole ajaga. Ma annan stardi prohvetlikele sõnadele, kutsumistele ja andidele 2019. aasta veebruaris.   
 
Mis tuleb juunis 2019? 
Kiirenenud vabastamine valmistab meid millekski suureks, mis tuleb 9 kuud peale Jom Kippuri. Isand ütles: “Ole valmis, et uuetele tasanditele antakse stardipauk 19. juuni nädalal.” 
Sel päeval on ka Ameerika neegrite pidupäev, mil tähistatakse orjusest vabastamist 19. juunil 1865. aastal. 
 
Märgi oma kalendrisse, et 19. juunil 2019 toimub midagi märkimisväärset. Tuleb uus vabadus ning läheduse, väe ja meelevalla suurem tasand.  
Ma kuulsin Isandat ütlevat: “Selle ukseava kaudu sa sisened uude aastasse.  Sa ei saa võtta mineviku asju sellesse uude aega. See on üks üürike ülemineku aeg, aga see on seda kõike väärt.” 
 
Asjad sünnivad varakult 
Lihast sünnib liha, aga Vaimust sünnib vaim. Johannese 3:6 
 
Kaunis sageli kulub 9 kuud, enne kui sinu elus täituvad või “tulevad ilmale” uus ilmutus ja prohvetlikud sõnad. Nii palju kulub aega naisel, kes kannab last ja sünnitab selle.   
Isand rääkis mulle sel nädalal, et me oleme just selle  9-kuulise asjade kandmise protsessi keskel, asjade, mida Ta vabastas sulle juudi uusaastal 19. septembril 2018.  
 
Unenägu salajasest paigast 
Sain veebruaris mõjusa prohvetliku sõna ja unenäo, kus ma juhtisin autot koos ingliga, kes otsis palvetamiseks “salajast paika”. Me sõitsime üha kaugemale kaunisse mahajäetud maakohta. Ma mõtlesin, miks seal ei olnud kedagi, kuigi see oli nii kena ja rahulik koht.  
 Kes Kõigekõrgema salajases paigas asub, see on Kõigeväelise varju all. Ma ütlen Issanda kohta: Tema on minu varjupaik ja mu kindlus. Mu Jumal, kelle peale ma loodan.” Ta vabastab mu kindlalt linnupüüdja paelust ja hukkava katku käest. Psalm 91:1–3  
 
Isand ütles: Need on need uued paigad, mida ma lähen eele  minu otsijatele valmistama.Ma tean, et see on kuidagi seotud prohvetliku sõna täitumisega, mille ma sain juudi uusaastal ja varsti hakkavad inimesed liikuma sellesse sügavasse varjatud paika.  Isand kutsub meid lahkuma mineviku asjadest ja otsima Teda uuteks teeradadeks ning sügavamaks läheduseks ja ilmutuseks sel aastal.  
Sel nädalal saadud unenägu salajasetest paikadest meenutas mulle Jom Kippuri aegset sõnumit iidsete teeradade kohta. Ma märkasin ka, et nendel paikadel olid numbrid, mis kattusid justkui Piibli peatükkide ja eriti Psalmidega.  
 
Kuidas valmistuda 
Vaata tagasi septembrile, et näha, kas Isand rääkis sinuga. See ei pea olema täpselt kalendri järgi. See võib olla ka seotud millegagi, mida sa oled tundnud juhtuma hakkavat.   
 Inimene lõikab, mida ta külvab. Kes külvab lihale, see lõikab lihast hävitust. Kes külvab Vaimule, lõikab Vaimust igavest elu. Ärgem tüdigem head tehes, sest me saame lõigata parajal ajal, kui me ei loobu.  Galaatlastele 6:7–9  
  • Hakka külvama vaimu asjadesse ja mitte oma tunnetesse või lihasse.   
  • Veeda järgnevad kuud aega ülistades, lugedes ja kuulutades Piibli salme 
  • Tee leivamurdmist ja eemaldu halbadest asjadest.   
  • Lakka kaeblemast ja nurisemast ning külva seeasemel õnnistusi.  
  •  
  • Ära kaota julgust, sest sa saad parajal ajal lõigata. Paras aeg on juba kätte jõudnud! 

No comments:

Post a Comment