Friday, June 7, 2019

Prohvetlik sõna juuniks


Uus vägi ja suurem arusaam


Juunikuu hakul on palju, mille pärast põnevil olla. On nelipüha aeg, mil Jumal saatis Püha Vaimu väe maa peale, Apostlite teod 2.

"Kui siis Jeesus viibis koos nendega, keelas ta neil Jeruusalemmast lahkuda, käskides jääda ootama Isa tõotust, „mis teie olete minult kuulnud. Johannes on küll ristinud veega, aga teid ristitakse Püha Vaimuga üsna varsti pärast neid päevi.” Apostlite teod 1:4, 5  

See toimus algselt juudi nädalatepüha ajal ja kristlik kogudus tähistab seda nelipühapäevana. Selle aasta nelipühad on 8. - 10. juunil. Isand käskis mind sel aastal oodata võimsat aega.

Sünnitamine 9 kuud hiljem

Üsna sageli (mitte alati) kulub Issanda uute asjade sündimiseks 9 kuud, sarnaselt lapse ilmaletuleku ajaga. 

19. juuni tähistab 9 kuud alates Jom Kippurist (19. september 2018), mil Isand vallandab ilmutuse ja ülesanded tulevaseks aastaks. Me ei ole enam juudi seaduste all, kuid Jumal toimib ikka veel juudi kalendri järgi.  

Ma avaldasin selle algselt oma prohvetlikus sõnas oktoobriks 2018: Iidsed teerajad ja ülemineku aeg. Mul oli Jom Kippuri ajal üks unenägu ja taevane kohtumine, kus Isand kutsus mind uuele läheduse tasandile ja ilmutas varjatud asju selle aasta (2019) kohta. 

Isand on mulle rääkinud, et taevast vallandatakse sinu üle uus vabadus ning suuremad läheduse, väe ja meelevalla tasandid.  

See tuleb samal ajal kui uue nelipüha väe tõotus. 

Uute väravate kiire avanemine


Sain selle prohvetliku sõna Isandalt ja mul oli paasapüha ajal nägemus uute väravate avanemise kohta taevas. Ta andis 3 eraldiseisvat salmi: Jesaja 60:1,11, 22 
Ma panen need kõik kokku, et võid kuulda neid nii, nagu Isand neid mulle rääkis.  

 Tõuse, paista, sest sinu valgus tuleb ja Issanda auhiilgus koidab su kohal. 11 Su väravad on alati lahti, neid ei suleta päeval ega ööl, et su juurde saaks tuua rahvaste rikkusi … 22 Kõige pisemast saab tuhatkond ja kõige väetimast vägev rahvas. Mina, Issand, tõttan sellega määratud ajal. Jesaja 60:1,11, 22 

Selle kuu hakul laseb Issand särada oma valgust ja au sinu üle. Ta avab vaimus uusi asju, mida kunagi ei suleta. Tulevad muutused finantsvaldkonnas. Ta suurendab soosingut sinu üle ja liigub tõotatud asjade suhtes kiiresti. 

Arusaamise ülekanne


Kui ma eelmisel kuul Isandaga kohtusin, lausus Ta need sõnad:  

Siis ta avas nende meeled, et nad võisid  mõista PühakirjaLuuka 24:45  

Nägin Teda avamas meie meeli ja vaimu suuremaks arusaamiseks Piiblist, ajast meie elus ja olukorrast. Peale seda hakkasin saama lahendusi oma eluks Piibli salmide kaudu, mida olin varem lugenud, ent korraga said need mulle elavaks. Palu, et Isand avaks selle ka sulle.  

Valu ja kurbuse kõrvaldamine 


Mu hing on kurb surmani. Matteuse 26:38

Nägin viimaks suurt deemonlikku rünnakut inimeste vastu, et nad tunneksid end valus, kurbuses ja ummikus olevat. Mõnel juhul on see toonud kaasa haigust ja surma vaimuandide ja meelevalla suhtes.  

Isand kõrvaldab nüüd need inimeste pihta suunatud rünnakud. Sa pead tegema mõned sammud, et seda aktiveerida. Kui sa seda teed, siis tunned otsekui surnulinu ja koormaid enda pealt ära langevat. 

Ma kutsun üles haavatud võitlejaid ja neid, kes on rasketes lahingutes saanud haavata, et nad saaksid sinna, kus me just praegu oleme!  Ma olen põnevil, sest Jumal vallandab strateegiaid ja üleloomulikke kogemusi, mis murrab heitumuse ja surma vaimu. 


No comments:

Post a Comment