Friday, August 9, 2019

Prohvetlik sõna augustiks


Püsimine tormi silmas 

Oleme ühes ettevalmistusajas hämmastavateks aegadeks, mis on otse ees. Kuigi kõik tundub ebakindel olevat, peame saama taevase väljavaate, et võita rünnakuid, mis on aktiivsed üle kogu maailma.  
Võib olla kindel, et need katastroofid ja rasked ajad ei ole Jumalast. See kõik on saatanast ja pimeduse jõududelt, mis püüavad sind heidutada eemale läbimurdest, mis on kohe toimumas.  

Seega, kuna me saame kuningriigi mis ei kõigu, olgem tänulikud ja ülistagem Jumalat temale meelepäraselt austuses ja kartuses.  Hb 12:28 

Jumal kasutab raskeid aegu et meid valmistada. Et võtta vastu Tema suuremaid väe ja kutsumise tasandeid, oleme ühes proovi- ja ettevalmistusajas.  

Jumal on sinuga 
Isand kutsub sind minema kartmatult läbi tormide. Isand on sind katnud ja Ta ka nimetab sinu nime selle kõige keskel.  

Aga nüüd ütleb Issand, kes sind, Jaakob, on loonud, kes sind, Iisrael, on valmistanud:  “Ära karda, sest ma olen sind lunastanud; ma olen sind nimepidi kutsunud, sa oled minu oma.” Jesaja 43:1
  
Oota, et Jumal annab sulle kinnitusi ja räägib nii, et sa tead, et Ta on sinuga. Isand tunneb sinu nime ja sinu vajadusi ning just nüüd vallandatakse sulle plaane ja strateegiaid.  

Kui sa lähed läbi vee, siis olen mina sinuga, ja kui sa lähed läbi jõgede, ei uputa need sind. Kui sa käid tules, siis sa ei põle ja tuli ei kõrveta sind.  Jesaja 43:2 

Viimastel kuudel on minu elus olnud ühed kõige rajumad tormid ja raskused, kuid Isand näitas mulle, kuidas sellest ajast läbi minna ja olla võitja, mitte ohver.  

Püsimine tormi silmas 
Äkki tuli järvel kõva torm, nii et lained uhtusid üle paadi. Kuid Jeesus magas. Matteuse 8:24  

Jeesus demonstreeris meile rahus püsimise tähtsust stressirohketel aegadel. Ta magas kogu suure tormi kestel ja hiljem käskis sellel vait jääda. Teisel juhul, kui torm tabas Tema jüngreid, kõndis Ta vee peal lainete kohal (Matteuse 14:22-26).  
Kuid Jeesus ütles neile kohe: “Olge julged! See olen mina. Ärge kartke.” Matteuse 14:27 

See on prohvetlik sõna Isandalt sulle just praegu — ära karda, sest Isand on sinuga. Isand on näidanud mulle, kuidas võtta ja valida oma lahinguid. Kõige rajumate tormide keskel võid sa leida “tormi silma”, mis on kui orkaani keskpunkt. Olen pidanud iga päev lahinguid, ent kui olen leidnud selle rahupaiga, teen oma parima, et püsida seal terve päeva. 

Nõusolek on võti 
Ma innustan teid, vennad ja õed, meie Isanda Jeesuse Kristuse nimel, et oleksite üksteisega ühel meelel selles, mida te ütlete, ja et teie seas ei oleks lõhenemisi, vaid et te oleksite täiuslikult ühtsed meelelt ja mõtetelt.  1 Kr 1:10 

Isanda sõnadega nõustumises on vägi. Pea meeles, et sulle antud tõotused Piiblis on kõik väga reaalsed. Kui sa nõustud Jumala Sõnaga ja Piibliga, oled nõusolekus taevaga.  
Ka üksteisega nõustumises on vägi. Võite muuta oma olukorda just nüüd, pannes maha erimeelsused ja erinevused ning asendada need palvete ja armastusega.  

Vaenlane õhutab üles torme, sest läbimurre sellesse uude aega on nüüd kohal. Leia see rahupaik ja püsi tormi silmas. Ole julgustatud, sest Isand on sinuga! 


No comments:

Post a Comment