Tuesday, January 9, 2018

Prohvetlik sõnum 2018. aastaks: Uued väravad avanevad vaimus


Prohvetlik sõna 2018. aastaks: Uued väravad avanevad sulle Vaimus


Ma kuulsin Isandat ütlevat: Ole valmis edutamisteks ja asjade kiireks toimumiseks sel aastal.”
… Mina olen Issand; ma teen seda sel ajal kiiresti." Jesaja 60:22

Paljud on oodanud, et Jumal liiguks nende eludes ja tooks ka ülivajaliku ärkamise maailmale. Ole valmis asjade väljajoondumiseks nagu ei iial enne. Oota, et kuuled Jumala häält palju selgemalt, kuna sind on kutsutud uuele läbimurde ja küpsuse tasandile.

Vaimne õhkkond on millekski uueks ülivalmis. Jumal liigub ja valmistab ette ühte radikaalset ärkamist, mis kõigepealt algab meie enda eludes. Me oleme kogenud ühte kuiva aega, kus pole eriti nähtud Jumala prohvetlike sõnade ja tõotuste täitumist.  Oota, et Isand annab sulle oma juhtnöörid.

Kohtumine taevaga sellel aastal


Loor  taeva ja maa vahel avaneb nüüd rohkem. Jumal valmistab meid vastu võtma ja vabastama prohvetlikke saladusi taevast. Need saladused laiendavad meie arusaamist sellest, mis on juba piiblis kirjutatud ja kuidas see meie eludes täna rakendub.

See uus ilmutus hakkab toimima just nüüd. Jumal avab meie arusaamise asjadest, mis olid varem pitseriga kinni, sest need on vajalikud sellel ajal ja tunnil, kuhu me nüüd siseneme. See ei tähenda, et me hülgame meie Jeesuse Kristuse usu õpetuslikud põhialused.
Ma olen saanud selle teenijaks käsu järgi, mille Jumal mulle andis, et esitada teile Jumala sõna selle täiuses – saladust, mida on hoitud varjul ajastute ja põlvede jooksul, aga mis nüüd on Issanda rahvale avaldatud." Koloslastele 1:25,26

Me oleme ajas, mil meie elu maa peal muutub järsult, kui kasvame oma arusaamises, mida Jeesus silmas pidas, kui Ta ütles:  … nõnda kui taevas, nõnda ka maa peal,” (Matteuse 6:910). Me siseneme nüüd suurema ilmutuse ja Isandaga koostoimimise aega, mis toob taeva maa peale uuel enneolematul viisil.

Uued väravad avanevad vaimus


Ma tahan jagada mulle osaks saanud taevast kohtumist, kus ma nägin inimesi üle kogu maailma olevat kinni endistes aegades või teadmata, kuidas edasi liikuda. Paljud tunnevad, et nad on kutsutud millekski enamaks, aga pole näinud seda juhtuvat.


 [Kohtumise algus]
Ma nägin sellel kohtumisel nägemust, kus üks ingel tuli hõbevõtmetega ja avas inimeste peal olevad ahelad. Kui ingel ahelad avas, nägin teist inglit, kes hoidis käes lepingute ja kokkulepete virna, mida oli tehtud nende piirangutega. Need olid pandud inimeste peale nende poolt, kes neid ei mõistnud või olid saanud kadedaks. Ahelad ja lepingud hoidsid inimesi tagasi, nii et nad ei saanud mitmetes eluvaldkondades edasi liikuda. Enamus inimesi ei mõistnud, et neil olid need piirangud. Nad olid harjunud toimima nende piirangute raames, mis olid nende peale pandud.

Õigete telkides kõlavad rõõmu- ja võiduhõisked: Issanda parem käsi on teinud suuri asju! Issanda parem käsi on tõstetud kõrgele; Issanda parem käsi on teinud suuri asju!” Ei ma sure, vaid elan ja kuulutan, mida Issand on teinud."  
Psalm 118:15–17

 Korraga inimeste rõõmu- ja võiduhõisked panid heidutuse taganema. Mõned olid olnud nii suures ahistuses, et olid alla andmas ja ootasid, et Jumal võtaks nad ära. Teised kannatasid enesetapumõtete käes. Aga kõik see pidi murtud saama!

Ma nägin, kuidas paljud hakkasid hüüdma ja ülistama Jumalat. Siis Isand tõusis, tõstis oma käed ja ütles valju häälega: Avanege, õigsuse väravad!”
Avanege, õigsuse väravad; ma lähen sisse ja annan Issandale tänu. See on Issanda värav, millest õiged läbi lähevad." Psalm 118:19,20

Jeesus ütles: Ma täidan kõik sulle antud tõotused, ja mida ma olen rääkinud, tuleb nüüd sulle kätte. Ma vabastan nüüd sind nendest ahelatest, mis on sind hoidnud tagasi. Ma asetan sind paika selleks uueks ajaks sinu elus. Püsi minu ligidal ja vaata, kuidas ma tormide keskel liigun. See värav viib sind põhjuse juurde, miks sind loodi. See tee minu ligiollu viib sind sügavamale minu lähedusse ja armastusse.

Kivi, mille ehitajad kõrvale heitsid, saab nurgakiviks; Issand on seda teinud ja see on imeline meie silmis."  Psalm 118:22,23
Ma nägin paljusid inimesi, kes said mineviku ahelatest ja piirangutest vabaks ja voolasid nüüd läbi selle  uue Psalm 118 õigsuse värava. Neile anti uus vabadus ja eesmärk  ja nende jõud tuli tagasi. Paljud neist olid olnud hüljatud, sest nad ei sobinud. Aga nüüd kogub Jumal neid sobimatuid ja hüljatuid ja ehitab neid millekski uueks.

[Kohtumise lõpp]

Vikerkaareinimeste võtmed

 

Kaks aastat tagasi oli mul nägemus, kus nägin apostellikke ja prohvetlikke juhte, kes kandsid meelevalla võtmeid linnade ja regioonide üle, aga kes olid oma kutsumise maha pannud või muutunud kohutmõistvaks. Ma nägin ingleid üle kogu maa neid võtmeid kogumas ja ümber jagamas inimestele, kes olid valmis neid kasutama Jumala riigi uutel eesmärkidel. Ma kirjutasin sellest oma raamatus Prohvetlik ennustus 2, lk 72,73.

Mõned aastad tagasi oli mul prohvetlik unenägu võtmeinglist. Mulle anti üks iidne võti ja üks vikerkaarevõti, aga need olid mõlemad siledad ega avanud midagi, kuni neid sälgustati.  Jumal ütles mulle, et neid võtmeid saab kasutada õigel ajal, et avada vaimus midagi uut.
15. detsembril 2017 oli mul kohtumine, kus mind viidi tagasi prohvetlikku võtmeingli  ja siledate võtmete unenäosse. Ma seisin nüüd kõrgel mäel ja seal oli võtmetöökoda, kus ingel töötas taevavõtmete treipingi taga. Ma ulatasin inglile kaks siledat võtit, ta treis neile sälgud sisse ja andis mulle tagasi.
Isand ütles: „Iidne võti on tulevase ärkamise saladused ja ilmutus, mis on selleks ajaks tallele pandud. Ja vikerkaarevärvi võti on võidmine ja kutsumine, et jõuda uue vikerkaarerahvani.”

1970ndate Jeesus-liikumine oli vikerkaareinimestele, kes olid hipid. Aga  tulev uus Jeesus-liikumine tuleb uuele vikerkaarerahvale. Neid on mitmevärvilisi ja ebatavalisi. Ja sarnaselt esimesele Jeesus-liikumisele on suurem osa kogudusest nad hüljanud ja pidanud ebapuhtaks.
Isand ütles: „Uus vikerkaarerahvas ja uus Jeesus-liikumine tuleb Hesekieli 34. ptk välja heidetud lammastele, keda kogudus on minema ajanud. Need on geid ja lesbid, new age inimesed, tätoveeritud ja augustatud, zombide ja vampiiride armastajad. See liikumine hõlmab naisi, vähemusi ja neid, keda on halvasti koheldud.”

Uus vikerkaareinimeste liikumine

 

Nende kohtumiste ajal detsembris ütles Isand mulle, et muutuse tuul tuleb sel aastal vara ja hakkab asju paika puhuma. Muutuse tuule ingel tuleb tavaliselt umbes märtsis, aga liigub üle kogu maailma just nüüd.

Oota, et Jumal liigub Lõuna-Kalifornias ühel uuel viisil, mis mõjutab kogu maailma – sarnaselt  San Franciscost lähtunud Jeesus-liikumisele, aga see ei alanud enne, kui tuli Lõuna-Kaliforniale. See ärkamine ei ole ainult Kaliforniale; ma nägin, et ärkamise võtmed vabastati üle kogu maailma. Ma ootan, et näha midagi juhtumas sinu piirkonnas!
Uus vikerkaareinimeste liikumine vallandus eelmisel aastal algselt San Fransiscos, aga kindlustused ja kontrollivaimud ei lase ärkamisel seal alata. Ma hoian kahte ärkamise võtit ja Isand käskis mul vabastada üks San Diegos ja teine Los Angeleses.

Ma tegin seda selle aastavahetuse nädalalõpul. Toimus midagi võimsat ja ajaloolist  ja me näeme millegi hämmastava algust.

Aja muutus


Ole valmis äkiliseks kiirenemiseks, kui vaimulik aeg on vahetumas. Paljud on läbi läinud rasketest aegadest, aga paremad ajad on nüüd tulekul.
Me astume uude põnevuse, rõõmu ja õnne aega.  Kes on külvanud pisatatega, need lõikavad hõiskamisega. Jumala tarkus ja ilmutus voolab!

No comments:

Post a Comment