Friday, December 8, 2017

Prohvetlik sõna detsembriks: Muutuse tuul tuleb vara

 

Jõulude ajal tuleb ilmutus



Siis ta ütles mulle: „Inimese poeg, söö ära see rullraamat, mis ma sulle annan, ja täida oma kõht sellega. Ma sõingi selle ära ja see maitses nagu magus mesi mu suus.“ Hesekiel 3:3

Eelmisel kuul oli mul taevane kohtumine, kus ma nägin Isandat jagamas ilmutuse rullraamatuid. Need sisaldasid plaane, strateegiaid, tarkust ja selgust, mida me tulevaseks aastaks vajame.

Jumal ütles, et ma näen seda algamas detsembris ja see voolab läbi uue aasta. Ja nagu on kirjas Hesekieli 3:3, maitseb see magusana nagu mesi. Jumal hakkab tooma sulle häid asju!

Muutuse tuul tuleb vara

Igal aastal 2012. aastast alates olen vaadelnud võimsat inglit, kes tuleb just märtsis või aprillis. Kui muutuse tuul tuleb (mitte muutuste tuul – see on teine ingel), ilmutab ta varjatud asju (Psalm 104:4).

Asjad, mis on sind tagasi hoidnud, saavad palju selgemaks. Muutuse tuul puhub ka asjad kohale ja see, mis praegu võib tunduda ebaselge ja kaootilisena, saab varsti korrastatud.
Aga inglite kohta ta on öelnud: „Ta läkitab oma ingleid nagu tuuli ja oma teenijaid nagu tuleleeke.“ Heebrealastele 1:7

Isand rääkis mulle, et muutuse tuule ingel tuleb sel aastal vara tugeva heidutuse rünnaku ja lootusetuse tõttu.

Jumal liigub, et viia õigusemõistmise kaalud tasakaalu, sest vaenlane ründab inimesi igal pool ikka ja jälle. Me kogeme imelist uut ärkamist ja saatan tahab kõrvale juhtida sellest, mida Jumal annab.

Heidutuse rünnak

On kogetud ühte suurt lootusetuse rünnakut ja paljusid on kiusatud, et heidutusele alla anda. Ma nägin suurt vaenlase rünnakut, mille plaan oli panna inimesed uskuma, et nad on väärtusetud ega suuda muutuda. See oli nii tugev, et mõned langesid masendusse ja soovisid end tappa.

Ära tagane, sest see vastupanu aeg ei kesta kaua. Sellest tuleb esile suurem ilmutus sinu kutsumiseks ja ülesandeks Jumalalt ning see algab sellel kuul. Ära kaota lootust ja pea meeles, et suurimad tormid tulevad just enne suurimaid läbimurdeid!

Prohvetlik unenägu ja muutuse tuul 2012

Mul oli 2012. aastal unenägu suurest vaimsest (mitte otsesest) tuulest, mis hakkas puhuma ookeanilt maa poole. Kui see lähenes, kiskus see üles rususid nii tugevalt, et tegi peaaegu pimedaks. Siis tormas üks suur sõjalaev vastu maad, tabades seal ehitisi. Jumal ütles, et see on „muutuse tuul“ ja see tabab nüüd maad.

Unenäo tähendus oli see, et Isandalt oli tulemas massiivne „muutuse tuul“. See vaimse õhkkonna muutus tuleb selleks, et pühkida meie elust ära kõik, mis on meid tagasi hoidnud. See kõrvaldab selle, millega oleme minevikus „võidelnud“. Jumal puhub ära rusud ja valmistab meid nüüd üheks dramaatiliseks muutuseks.

Me peame omaks võtma muutused, mis on tulemas, ja mitte kartma. Võida see heidutus, sest järgmiste kuude jooksul on tulemas mitmeid pöördlaineid. On aeg olla julge, mitte heitunud!

Haavatud võitlejate elustamine

Mul oli 2017. aasta novembris kohtumine, kus mind viidi kohta, kus palju haavatuid oli võitlusväljal lamamas. Seal oli mitu haavatud sõdalast ja neid, keda oli ära kantud.

Siis ta ütles mulle: „Prohveteeri tuuleõhule, prohveteeri, inimese poeg, ja ütle sellele: Nii ütleb suveräänne Isand: Tule, tuuleõhk, nelja tuule poolt ja hinga nendesse tapetutesse, et nad võiksid elada.“ Hesekiel 37:9

Ma nägin Isanda tuuleõhku Hesekieli raamatu 37. peatükis nende võitlusväljal lamajate peal. Jumal rääkis mulle, et muutuse tuul on Hesekieli 37. peatüki Jumala nelja tuule ja hinguse sarnane.

Kui muutuse tuul hakkab puhuma, elustab see paljusid, kes on saanud kristluse pahupoolelt ja koguduse poolt haavata. Paljud haavatud võitlejad on „sõbraliku tule“ poolt või teiste kristlaste ründamiste tõttu Jumala riigi tööst kõrvale viidud.

Need haavatud võitlejad mängivad selles järgmises Jumala liikumises suurt rolli. Ma nägin paljusid neist lamamas Kuningriigi lahinguväljal, ilma et keegi neile tähelepanu pööraks. Siis puhus muutuse tuul nende sisse elu ja nad said tugevaks ning tõusid üles uue visiooniga.

Ma julgustan sind lubama Jumala muutuse tuulel puhuda igasse oma eluvaldkonda, mis seda vajab. Muutuse tuul tuleb sel aastal vara, nii et ole valmis imeliseteks jõulukingitusteks oma Isalt, kes on taevas!

DougAddison.com
 

No comments:

Post a Comment