Sunday, November 17, 2019

Prohvetlik sõna oktoobriks


Taevaste raamatute esile tulemise aeg


Ole valmis kuulma Isanda häält selgemalt. Oota, et Ta  toob su välja peidus oldud ajast. Olen mitmel kohtumisel Isandaga näinud avanemas Taevaseid raamatuid, mis sisaldavad strateegiaid ja ülesandeid, mida just nüüd vallandatakse.

Saladuste raamatud avatud


Ma räägin teile tähendamissõnades, ma seletan maailma loomisest varjul olnut. Matteuse 13:35

See on aeg, mil Isand avab varem pitseriga kinni olnud ilmutuse. Me näeme toimuma hakkamas suuri muutusi,  kui varem pitseriga kinni olnut hakatakse nüüd ilmutama. Need isiklikud kui ka suuremad tasandid mõjutavad kogudusi, firmasid, linnu ja rahvaid.

Kuulge mind, saared, ja pange tähele, kauged rahvad! Issand on mind kutsunud emaihust, alates mu emaüsast on ta nimetanud mu nime. Ta tegi mu suu vaheda mõõga sarnaseks, peitis mind oma käe varju alla; ta tegi mind teravaks nooleks, talletas mind oma nooletupes. Jesaja 49:1,2

Sellel kohtumisel Isandaga nägin suurt hulka inimesi, kes olid tulnud välja pikast ja raskest ajast. Kui Isand kõneles Jesaja 49 põhjal, asjad kolisesid ja varjul olnud saladused  hakkasid välja tulema. Ma nägin avanemas kuldseid raamatuid, mis sisaldasid Isanda plaane. Kuulsin Teda rääkivat erilisi asju, nagu Ta oleks nimetanud sinu nime. 

Ja ta ütles mulle: Sina, Iisrael, oled mu sulane, kelle läbi ma ilmutan oma au. Aga mina ütlesin: Ma olen asjata vaeva näinud, kulutanud oma jõudu kasuta ja tühja. Ometi on mu õigus Issanda käes ja mu töötasu on mu Jumala juures. Jesaja 49:3,4

Paljud on tundnud, nagu nad oleksid töötanud asjata või isegi Isandast mööda pannud. Aga see on tõest kaugel. Rasked ajad on sind valmistanud eelolevaks. Kui oled olnud ajas, kus miski ei näi toimivat, siis ole äkiliseks muutuseks valmis!

Kuidas palvetada eelolevate päevade eest


Oleme strateegilises Jumala kuulmise kuus - 10 aukartuse päevas, mis on igal aastal Rosh Hashana ja Jom Kippuri vahel.

Rosh Hashana: 30. september – 1. oktoober 2019
Jom Kippur:  8.-9. oktoober 2019

Me ei ole enam Moosese käsuseaduse all, kuid Jumal toimib juudi kalendri järgi. Ja see on aeg aastas, mil Taevased raamatud avatakse sinu saatuse üle.
Ole valmis kuulma Isanda häält selgemalt ja oota, et unenägusid ja nägemusi on rohkem.

See ei ole piiratud teatud päevadega, aga kogu oktoobri kuu jooksul Isand ilmutab ja tervendab asju sinu elus. Ära muretse, kui asjad ei joondu täpselt nende kuupäevade järgi või sa ei oska näha või kuulda Isandat selgelt.
Sel ajal on taevas avatud. Asjad hakkavad voolama sinu juurde ja mitte sinu vastu.

Lihtne palvestrateegia


Soovitan teha  leivamurdmist iga päev ja kuulutada neid salme koos teiste salmidega, mida Isand sulle näitab:

Uuri mind, Jumal, ja tunne mu südant; katsu mind ja tunne mu muremõtteid. Vaata, kas mu elus on midagi halba ja juhata mind igavesele rajale. Psalmid 139:23,24

Ja Issand rääkis mulle salanõudest, mida mu vaenlased minu vastu haudusid. Jeremija 11:18

Pane kirja kõik ja osale kõiges, mida Isand võib sulle näidata.
Ma pole kunagi tundud end nii lootusrikkana kui seal taeva askeldustes, ja Isand liigub sinu heaks. Uued inglid on välja läkitatud. Teiste poolt hüljatud annid  ja kutsumised saavad nüüd uuesti üle antud.

DougAddison.com

No comments:

Post a Comment