Friday, December 6, 2019

Prohvetlik sõna novembriks


Jumal toob esile sinu Eesmärgi raamatu


See on uue juudi uusaasta algus ja uue aja algus vaimulikult. Sel aastal vallandab Isand soosingu neile, kes on kannatanud. Kuigi on tundunud, et asjad on viibinud, hakkab Isand täitma oma tõotusi sinule. Ma kuulen jätkuvalt, et Isand käsib mitte kaotada julgust viivituste pärast, sest need on olnud vajalikud, et aidata meid valmistada suurte asjade tulemiseks.

Sest nägemus ootab määratud aega, see kõneleb lõpust ega ole võlts. Kuigi see viibib, oota seda, see tuleb kindlasti ega viivita. Habakuk 2:3

Kolm raamatut avatakse

Ma nägin taevas kolme raamatut avanemas sel aastal:
Arusaamise raamatud
Saatana plaanide raamatud
Eesmärkide raamatud

Jumal vallandab suurema arusaamise sinu eesmärgi kohta, paljastab vaenlase plaanid ja annab sulle strateegiad takistuste võitmiseks.
Taevased raamatud ei ole füüsilised, need on vaimsed. Need sisaldavad meie elu kutsumisi, ülesandeid ja prohvetlikke juhiseid. Me näeme raamatuid ja rullraamatuid läbi kogu Piibli.  Jeesus räägib neist Luuka 10:20, ja me näeme Ilmutuse 13:8 Talle raamatut.
See on aeg aastas, mil Taeva raamatud sinu elu kohta — ja eriti tulevaseks aastaks – on avatud (Psalm 139:16).

Arusaamise raamatud

Ma kuulsin, aga ma ei saanud aru. Nii ma küsisin: “Mu isand,  mis on selle kõige tulemus?” Ta vastas: “Mine oma teed, Taaniel, sest sõnad on rullitud kokku ja pitseeritud kuni lõpuajani. … aga targad saavad aru.” Taaniel 12:8–10

Isand avab sel aastal sügavama ilmutuse sinu eluperioodi kohta ning kutsumine avatakse. Ole valmis saama sügavamat selgust, tarkust ja ilmutust.

Sinu jaoks pole terve see nägemus muud kui kirjarulli pitseeritud sõnad. Ja kui sa annad kirjarulli neile, kes oskavad lugeda, ja ütled: „Loe seda palun,“ siis nad vastavad: „Ma ei saa seda lugeda, see on pitseeritud.“ Jesaja 29:11

Oota, et Isand ilmutab asju, mis on olnud sulle seni arusaamatud.

Saatana plaanide raamatud

Siis Issand rääkis mulle vandenõudest, mida mu vaenlased minu vastu sepitsesid.
 Jeremija 11:18

Mul oli öine nägemus, kus mulle näidati raamatuid vaenlase plaanidega paljude inimeste vastu. Nägemuses oli Saatana plaanide raamat minu vastu väga suur, ja ma ei suutnud lugeda detaile, sest leheküljed olid udused. Tundsin, kuidas minus kerkis Jumala õigsus. Ma astusin Taeva troonisaali, palusin õigust ja palusin Isandat, et Ta näitaks mulle, mis Saatanal oli minu vastu.
See algupärane kohtumine toimus 2017. aastal. Ma teadsin, et see tundus poolikuna ja et pidi veel midagi juhtuma. Olin selle unustanud kuni selle kuuni, mil Isand tõi mind sellesse tagasi, nagu oleks see juhtunud praegu reaalajas (oktoober 2019). Uduste lehekülgede vaatamise asemel nägin nüüd Saatana plaane selgelt.

Ta ilmutab sügavaid ja varjatud asju, ta teab, mis on pimeduses, ning valgus elab temas. Taaniel 2:22

Isand ütles: „Ma ilmutan nüüd Saatana plaane, mis olid varem pimeduses varjul. Saatana plaanide raamatud on nüüd avatud.”

Eesmärkide raamatud

Ma nägin Isanda Eesmärkide raamatut Jesaja 61 kohalt lahti rullumas nagu kuldset kirjarulli  taevas. See on seesama rullraamat, mida Jeesus luges Luuka 4:18, 19 ja kuulutas oma teenistuse algust ma peal. See on Isanda Eesmärkide raamat meie jaoks.
Sellel aastal avatakse eesmärgid, mille jaoks me maa peale tulime, et neid täita. See on peamine osa prohvetlikust sõnast tulevaseks aastaks. Palju rohkem seoses Jesaja 61ga rullub lahti järgmiste kuude jooksul.

Issanda Jumala Vaim on minu peal, sest Issand on mind võidnud; ta on mind läkitanud viima rõõmusõnumit alandlikele, parandama neid, kel murtud süda, kuulutama vabastust vangidele ja avama pimedate silmi,  kuulutama Issanda meelepärast aastat ja meie Jumala kättemaksu päeva, trööstima kõiki leinajaid,  … Jesaja 61:1,2

Isand toob uut väge, et vabastada inimesi pimedusest. Nägin inimesi selles pimedas ebakindluse vanglas, südame poolest murtuna ja tagasi hoituna. Isand lööb uksed sinu jaoks valla, et saaksid välja pimedast ööst ja kõrbest. Kui sa seda teed, saad uue ülesande ja võidmise, et teisi aidata.

andma Siioni leinajaile laubaehte tuha asemel, rõõmuõli leinarüü asemel, ülistusrüü kustuva vaimu asemel, et neid nimetataks "Õigluse tammedeks", "Issanda istanduseks", millega ta ennast ehib. Jesaja 61:3 

Sinu kurvastus jõuab lõpule. See aasta on uue ajaetapi aasta, mil saad ilukrooni ja heidad ära eelmise ajaetapi tuha. Isand hakkab sel aastal istutama inimesi uutesse kohtadesse ja seab su üles näitama Isanda hiilgust.

Nad ehitavad üles iidsed varemed ja taastavad kaua laastatud olnud paigad; nad uuendavad hävitatud linnad, mis on olnud põlvkondi laastatud. Jesaja 61:4

Oota, et Jumal ilmutab kutsumisi ja ülesandeid, mis on olnud ära visatud või sulle tõotatud, aga ei ole esile tulnud. See on nii isiklikus kui ka suuremas  mastaabis, mis mõjutab linnu ja rahvaid. Paljud vägivallast ja kuritegevusest haaratud linnad hakkavad ärkama Isanda armastusele.

Ja võõrad seisavad ning hoiavad teie karja, muulased on teie põllu- ja viinamäeharijad.  Aga teid nimetatakse Issanda preestriteks, teist räägitakse kui meie Jumala sulastest; te toitute rahvaste rikkustest ja võite kiidelda nende varandusega. Jesaja 61:5, 6

Isand muudab sel aastal asju rahaliselt. Tulevad strateegiad, et teha raha Kuningriigi projektide jaoks, mille juurde Ta inimesi kutsub. Uus soosing ja abi tuleb inimestelt sinu ümber.

Häbi ja teotuse asemel te saate kahekordse osa ja ilutsete selles: te pärite kahekordselt oma maal, teil on igavene rõõm, ...  Jesaja 61:7

See on topeltõnnistuse ja topeltportsjonide taevast vallandamise aasta.

“..., sest mina, Issand, armastan õiglust, vihkan röövimist ja nurjatust. Ma annan neile ustavalt töötasu ja teen nendega igavese lepingu.  Nende sugu saab tuntuks paganate juures ja nende järglaskond rahvaste keskel; kõik, kes neid näevad, tunnevad ära, et nad on Issanda õnnistatud sugu.” Jesaja 61:8

Isand toob kohale õiguse ja tasub mineviku kaotuste eest. Oota, et Jumal liigub su perekonnas või inimestes sinu ümber, mida sa kõige vähem ootad.

Mina rõõmutsen väga Issandas, mu hing ilutseb mu Jumalas, sest ta on mind riietanud päästeriietega, katnud õigusekuuega, otsekui oleks peigmees enesele pähe pannud piduliku peakatte või pruut ennast ehetega ehtinud. Sest nagu maa toob esile oma kasvud ja aed laseb võrsuda oma külvi, nõnda laseb ka Issand Jumal võrsuda õigust ja kiitust kõigi rahvaste ees. Jesaja 61:10,11

Isand toob värskendust ja rõõm tuleb neile, kes olid leinas ja ühes ootuseajas. Tuleb uus meelevald vaimus ja Isand hakkab ennast sulle ilmutama sügavamal ja lähedasemal viisil!

Tulemas on üks hämmastav üleloomulike ümberpöörete aeg ja asjad muutuvad äkitselt.

DougAddison.com

No comments:

Post a Comment