Friday, December 6, 2019

Prohvetlik sõna detsembriks

Jumal joondab sind selleks uueks ajaks sinu elus


Kui oled tundnud, et näed vaeva ning oled valu ja kannatuse ajas, siis mul on sulle häid uudiseid. Raske aeg, milles paljud meist on olnud, tasub ennast tõesti ära.

Tõesti, tõesti, ma ütlen teile, teie nutate ja kaeblete, aga maailm on rõõmus. Teid kurvastatakse, kuid teie kurbus muutub rõõmuks. Kui naine toob last ilmale, siis ta on murelik, sest tema tund on kätte jõudnud. Aga kui ta lapse on sünnitanud, ei tuleta ta enam oma vaeva meelde rõõmu pärast, et inimene on sündinud maailma. Johannese 16:20, 21

Kui me nüüd pühitseme sel kuul Kristuse sündi, sünnitab Isand sinus uusi asju, tuues esile seda, milleks oled kutsutud ja loodud. Paljude jaoks ilmutatakse just seda aega, milleks nad on tulnud maa peale. Need on teie elu Eesmärgi raamatud. Kuigi see võib paista ja tunduda korratuna, usalda, et Jumal peab silmas sinu parimat huvi ning katab sind sellel üleminekuajal.
Asjad hakkavad loksuma paika, kui hakkad end sisse seadma, asudes uude aastasse. Uue sünnitamise valu muutub rõõmuks. On oluline jõuda hea nägemise kohta ja mitte keskenduda halvale. See muudab jõuliselt kõike sinu jaoks.

Ja me teame, et Jumal töötab kõiges nende heaks, kes teda armastavad, kes on tema eesmärgi kohaselt kutsutud. Roomlastele 8:28

Ma vabastasin prohvetliku sõna novembriks 2019 — Jumal toob esile sinu Eesmärgi raamatu — mis räägib kolmest raamatust sel aastal taevas avanemas: Arusaamise raamatud, Saatana plaanide raamatud, Eesmärgi raamatud. Jumal vabastab suurema arusaamise sinu eesmärgi kohta, paljastab vaenlase plaanid ja annab sulle strateegiaid takistuste ületamiseks.

Vabastatud eelmisest ajast

Mul oli mõned aastad tagasi üks taevane kohtumine, mis oli osa minu prohvetlikust sõnast 2018. aastaks. Ma nägin seda juhtumas just nüüd samuti.

Mul oli nägemus, kus nägin inimesi üle kogu maailma olevat kinni eelmistes aegades, omamata kindlust, kuidas edasi liikuda. Paljud kogevad kutset millekski enamaks, kuid pole näinud seda täitumas.

Ma nägin sellel kohtumisel nägemust, kus üks ingel tuli hõbevõtmetega ja avas inimeste peal olevad ahelad. Kui ingel ahelad avas, nägin teist inglit, kes hoidis käes lepingute ja kokkulepete virna, mida oli tehtud nende piirangutega. Need olid pandud inimeste peale nende poolt, kes neid ei mõistnud või olid saanud kadedaks. Ahelad ja lepingud hoidsid inimesi tagasi, nii et nad ei saanud mitmetes eluvaldkondades edasi liikuda. Enamus inimesi ei mõistnud, et neil olid need piirangud. Nad olid harjunud toimima nende piirangute raames, mis olid nende peale pandud.

„Õigete telkides kõlavad rõõmu- ja võiduhõisked: „Issanda parem käsi on teinud suuri asju! Issanda parem käsi on tõstetud kõrgele; Issanda parem käsi on teinud suuri asju!” Ei ma sure, vaid elan ja kuulutan, mida Issand on teinud."  Psalm 118:15–17

Korraga panid inimeste rõõmu- ja võiduhõisked heidutuse taganema. Mõned olid olnud nii suures ahistuses, et olid alla andmas ja ootasid, et Jumal võtaks nad ära. Teised kannatasid enesetapumõtete käes. Aga kõik see pidi murtud saama!
Ma nägin, kuidas paljud hakkasid hüüdma ja ülistama Jumalat. Siis Isand tõusis, tõstis oma käed ja ütles valju häälega: „Avanege, õigsuse väravad!”

„Avanege, õigsuse väravad; ma lähen sisse ja annan Issandale tänu. See on Issanda värav, millest õiged läbi lähevad." Psalm 118:19,20

Jeesus ütles: „Ma täidan kõik sulle antud tõotused, ja mida ma olen rääkinud, tuleb nüüd sulle kätte. Ma vabastan nüüd sind nendest ahelatest, mis on sind hoidnud tagasi. Ma asetan sind paika selleks uueks ajaks sinu elus. Püsi minu ligidal ja vaata, kuidas ma tormide keskel liigun. See värav viib sind põhjuse juurde, miks sind loodi. See tee minu ligiollu viib sind sügavamale minu lähedusse ja armastusse.”

„Kivi, mille ehitajad kõrvale heitsid, saab nurgakiviks; Issand on seda teinud ja see on imeline meie silmis."  Psalm 118:22,23

Ma nägin paljusid inimesi, kes said mineviku ahelatest ja piirangutest vabaks ja voolasid nüüd läbi selle  uue Psalm 118 õigsuse värava. Neile anti uus vabadus ja eesmärk  ja nende jõud tuli tagasi. Paljud neist olid olnud hüljatud, sest nad ei sobinud. Aga nüüd kogub Jumal neid sobimatuid ja hüljatuid ja ehitab neid millekski uueks.  [kohtumise lõpp]

Aeg on rõõmuhõiseteks, isegi kui sa ei näe Jumala plaani või oled raskete rünnakute all. Kui pressid palves edasi ja kiidad oma olukordade keskel Jumalat, näed peagi läbimurret, mida vajad.

Ole valmis astuma uude ajastusse!

DougAddison.com

No comments:

Post a Comment