Thursday, March 29, 2018

Paasapüha 2018


Miks on paasapüha minu jaoks oluline ja mida ma peaksin tegema? 

Prohvetliku strateegia saamine paasapüha ajal  
Ma pole kunagi varem näinud kõike välja joonduvat nagu praegu. Ma jagasin 9. märtsil 2018 prohvetlikku sõna, et Jumal hakkab vabastama täiuslikke lahendusi sinu täiuslikule tormile. Me oleme valmis astuma aega, kus Jumal vabastab sulle need strateegiad ja lahendused.  
See on juudi paasapüha aeg. See on ka ülestõusmispühapäev või ülestõusmispüha, sõltuvalt sellest, kuidas seda kutsutakse. See on prohvetlikult põnev aeg. Taevad on avatud, et kuulda ja kogeda Jumalat. Mul on rohkem üleloomulikke kohtumisi sellel ajal aastas kui juudi pühade Rosh Hashana ja Jom Kippuri ajal, mil tavaliselt prohvetitel ja nägijatel on kohtumisi. 

Mõni nädal tagasi oli mul kohtumine Isandaga ja Ta ütles need sõnad:   
Ma tahan sinu kojas pühitseda paasapüha koos oma jüngritega. 
Matteuse 26:18

Mind juhiti sõnade "sinu kojas" juurde. Ma tean, et Ta ei mõelnud seda otseselt, aga Isand ütles, et Ta tahab sel aastal külastada sinu koda. Et aidata sul  seda prohvetlikku sõna mõista, tahan selgitada, milline näeb välja Isanda külastus ja kuidas selleks valmistuda.  

Paasapüha saab olema väeline! 
Paasapüha on juudi püha, millega pühitsetakse Jumala suurust. Ta andis Egiptuses israeliitidele juhendid, et hävitus või hävitaja läheks nende kodadest "mööda" (2 Moosese 11–12).  
Sel aastal algab paasapüha 30. märtsi päikeseloojakul ja kestab kuni 7. aprilli päikeseloojakuni. Kuigi me ei pea seda püha otseselt tähistama, on paasapüha prohvetlik aspekt täna ikka veel meile kättesaadav.  
Ebakindlad ajad võivad tulla majandusliku, vaimuliku või keskkondliku  segaduse või isiklike rünnakutena sinu perekonna, tervise või rahaasjade vastu. Jumal võib ilmutada strateegiaid, et aidata sul vältida raskeid aegu või isegi saada nende keskel õnnistatud.  
Sel aastal hakkab Jumal paasapüha ajal vabastama sulle prohvetlikke strateegiaid. Need võivad tulla prohvetlike sõnade kujul või räägib Jumal sulle Piibli või teiste inimeste kaudu. Ole valmis kuulma Jumalat selgemini.  

Paasapühast nelipühani 
Jeesus löödi risti ja Ta tõusis surnuist üles paasapüha ajal. Seejärel, 50 päeva hiljem, nädalate püha või nelipüha ajal, saatis Jumal Püha Vaimu väe. See lubab meil täna olla täidetud Jumala väega, mis on päästetud saamisest samm edasi.  
 7. aprill - 20. mai 2018 ilmutab Jumal läbimurde plaane ja paasapüha strateegiaid ühes Tema väe vabastamisega nende rakendamiseks. 
 2017. aasta paasapüha ajal oli mul 50 päeva kestvad jõulised vaimulikud kogemused. Mind viidi loori taha taevas interaktiivsete nägemuste kujul, mis kestsid iga päev kaks tundi või rohkem. Need olid nii üksikasjalikud, et ma pidin neid oma arvutisse dikteerima

Ole valmis oma külastuseks 
Mis on Isanda külastus? Ma ei mõistnud seda aastaid. Olin kuulnud  nelt prohvetilt lugusid, kuidas Jeesus või ingel tuli läbi ukse või kuidas Jumal oli neid keset ööd taevasse võtnud. Kuna ma arvasin, et Isanda külastus on midagi suurt, siis ma ei taibanud, mida Ta oli tegemas.  
Hiljem ma mõistsin, et meil kõigil on  erinevatel tasanditel külastusi Jumal külastab sind, kas sa näed või koged Teda või mitte. Enamik külastusi tuleb unenägude või nägemuste kujul või annab Jumal sulle Piibli kaudu selge sõnumi. Oluline on see, et see sünnib.  
Jumal tahab sind külastada oma armastava ligioluga ja tuua julgustust. Need kogemused võivad mõnikord olla väga salajased ja me ei pruugi seda mõista, sest see on midagi võimsamat kui silma paistab.  

Oma külastuseks valmistumine 
Kui Jumal sind külastab, tuleb Ta viisil ja tasandil, mida sa suudad hetkel käsitada ja vastu võtta. Sa võid teha neid kolme asja, et valmistada oma süda Jumala ligioluks:  
  • Paranda meelt andestamatusest teiste vastu.  
  • Ole alandlik ja armuline (armust on küll). 
  • Ära püüa mõistatada, kuidas Jumal sulle räägib. 
 Uus algus paasapühal  
Paasapüha 8 päeva jooksul ilmutab Jumal vaenlase plaane ja annab strateegia  uude aega liikumiseks. Kuna 8 on uue alguse number, võid oodata, et  järgmiste nädalate ja kuude jooksul asjad muutuvad ja rulluvad lahti.   Ma räägin sellest põhjalikumalt oma viimases  Vaimu Ühenduse audioülekandes, kus ma räägin sellest, kuidas saada prohvetlikku strateegiat paasapüha ajal.  

No comments:

Post a Comment