Saturday, January 18, 2020

Prohvetlik sõna 2020. aastaks 2 järg

Rahvaid puudutavad sõnad


Praegu on taevastes sfäärides väga tugevat vägivaldsust. Vaadates rahvaid, näeme ühte vägivaldsust ilmastikus, maapinnas - maavärinaid (oli just Bogotas), vulkaanipurskeid; ning vägivaldsust raskete ilmaolude ja tulekahjude näol. Olgu see kõik looduslik või mitte, aga need paiskavad inimeste elud segi.

Mõne järgneva aasta jooksul näeme Ameerikas ja teistes maades üha enam kokkupõrkeid. Kokkupõrkeid, mis ägenevad taas, ja me peame selle pärast palvetama. Kui me nende eest palvetame, saame neid vaigistada ja seda ei pruugi tingimata juhtuda. Aga ma näen, et inimesed lähevad väga ägedaks, väga ägedaks üksteisega. Ma tahan Püha Vaimu läbi lihtsalt öelda, et hoolimata sellest, kuidas tundub poliitiliselt minevat, peab jääma viisakaks. Püha Vaim võib aidata meil probleeme arutada, isegi mitte nõustuda, aga sellepärast veel
hulluks minemata, vihaseks saamata või teisi halvustamata. Arvan, et oma käitumisviisis
võime olla Kristuse sarnased. Me oleme Jeesus-rahva liikumises ja armastus kadunute vastu murrab läbi nii, et seda ei oska ette kujutada.

Isand andis mulle järgmise sõna. Brexit jõuab lõpule ja ÜK ei lähe tagasi. Kui see juhtub, tuleb üks aeg, mil ÜK peab majanduslikult ümber korralduma. Aga sõltuvalt sellest, mida nad Iisraeli suhtes teevad – kui Ühendkuningriik joondub Iisraeli järgi, mis saab olema ajalooline, siis näeme kindlasti nende üle tulevat tohutuid õnnistusi ja isegi majanduslikku õnnistust kogu selle Brexiti keskel. Sama on ELga. Ma näen, et tuleb veel jagunemisi; Prohvetlike
Vanemate Apostellik Nõukoda ennustas enne Brexiti valimisi, et see juhtub, ja nii juhtuski.
Jagunemisi tuleb veel, kuid Püha Vaim tahab Euroopa Liidus liikuda. Ma tahan julgustada ELi valitsuses olevaid kristlasi, et nad ei arvaks, et see on selle vastu, mida nad püüavad teha, vaid et Jumal annab neile liikuda nii, nagu nad on selle eest palvetanud. Usun, et oleme näinud juba selle kohta märke kulisside taga.

Väga huvitav on vaadata maailma ja näha, kuidas paljudes riikides on tõusmas jumalakartlikud valitsused Iisraeliga seoses. Ma tahan ka prohvetlikult öelda, et Jumal annab üha enam oma rahvale armastust Lähis-Ida ja selle rahvaste vastu – kes elavad moslemimaailmas, nii araabiakeelsete kui teiste rahvaste vastu, egiptlaste vastu jne. Jumal
hakkab liikuma ja meie hakkame nägema miljoneid tulemas Isanda juurde. Pean silmas just miljoneid. Olen kindel, et paljud ütlevad seda, kuid seoses Reinhard Bonnke hiljutise lahkumisega Isanda juurde on palju mantleid alla tulnud. Tuleb üks suur evangeeliumi levimine, suurem, kui oskame ette kujutada. Suurem, kui oskame unistada.

Isand näitas meile veel, et imed hakkavad mängima üha suuremat rolli. Nii nagu me nägime, kuidas pime naine sai Global Prophetic Summit’il terveks, siis seal toimusid ka teised imed.
Ma seletaks lühidalt – me kogunesime 3 erinevas grupis: ACPE (meie väikegrupp, mis on
kokku saanud alates 1999), Global Consultation (suurem kutsetega inimeste grupp) ja Global Summit (mis on avatud grupp). See kulgeb läbi mudeli alates Psalm 133 (preestrid tulevad ühtsuses kokku) kuni Johannese 17 (kogu Kristuse Ihu tuleb kokku). Global Prophetic Consultation’i (GPC) ajal, kui palvetasime koos prohvetitega 42 riigist, kogesime otsekui mürinat; kuulsime seda paljude vete kohinat otsekui Iguazu koske Argentinas või kohta, kus kokku voolavate vete energia on tugev. Me hakkame seda kuulma ülistuses. Me hakkame seda kuulma üha enamas nõustumises, kui paljud prohvetlikud voolud kokku voolavad.

Tuleb suur väljakuulutuste tegemise meelevald ja valitsused muutuvad nende väljakuulutuste
tulemusena. Saime kuulda ka julgustust, mida Isand on mulle tugevalt andnud: Ärge prohveteerige lihtsalt maakera probleemide kohta, vaid kui Jumal annab teile neid hoiatusi, siis nähke taevaseid lahendusi. Teisisõnu, see on prohveteerimine Jumala trooni eest. Me oleme asetatud istuma koos Temaga taevalikku olukorda. Jumala lahenduste
prohveteerimine on see, mida Ta tahab teha ja anda taevast väljavaadet.

Taaskäivituse ja hüvituse aasta


Ja lõpuks nüüd -- see on taaskäivituse aasta. Me oleme sel ajal võitud taaskäivituseks. See
taaskäivitus toob läbimurde suhete, perekondade ja riigi jaoks. Jumal hakkab võimatuid olukordi ümber pöörama. Eks ole see põnev sõna aastaks 2020?

Veel üks asi, mis on seotud selle taaskäivitusega. See taaskäivitus toob kaasa ka hüvituse. Paljud ei mõista seda sõna, aga räägime sellest prohvetlikult. Hüvitus oli osa Vana Testamendi seadusest. Seal olid hüvituse seadused röövimise ohvriks langenud inimestele. Need hõlmasid hüvitusi koduloomade kaotuse eest, pruudi lunaraha, vaese inimese tüssamise jne eest.

Seda võib näha ka Sakkeuse loos. Sul on meeles Sakkeus Luuka 19. peatükis, kus Jeesus ütles: „Sakkeus, tule alla. Ma tahan täna jääda sinu kotta.” Varisere pahandas see, et Jeesus jäi sellise patuse juurde. Aga Sakkeuse süda sai nii puudutatud, et ta ütles Isandale: „Isand, ma annan pool oma varast vaestele. Ja kui ma olen kelleltki midagi pettusega saanud, annan ma neljakordselt tagasi.” Teisisõnu, Jumal liikus selle Sakkeusele öeldud Isanda sõna peale nii, et Ta liikus Sakkeuse peal, kes oli olnud suur patune, varas, petis ja röövel. Ta oli maksukogujate ülemus ja väga rikas. Kuna Jeesus jõudis temani, veenis see teda nii, et ta otsustas, et ei anna vaestele pisut raha, vaid tahtis anda pool oma varast. Ja nii nagu ta oli inimesi petnud, tahtis ta hüvitada rohkem sellest, mida pidi hüvitama
Me näeme siis, et Jumal tahab taastada seda, mida Saatan on sinult röövinud. Mulle meeldib
see sõna. Kui Jumal seda mulle ja ka teistele prohvetitele rääkis, hakkasin ma hüvitust uskuma. Ja me näeme suhete taastumist. Olen näinud mõndagi juhtuvat olukordades, mis ei olnud minu tahe nagu erinevad murtud suhted, isegi teenistuses. Ma ei teadnud, mida teha. Olen palvetanud, olen andestanud. Keegi oli minu vastu sõna võtnud. Aga kas tead? Jumal teeb seda ja Ta teeb seda nii, et seda on ilus vaadata.

Usume nüüd, et Jumal toob sulle hüvituse. Miks mitte teha üks nimekiri? Tee üks hüvituste
nimekiri, taastamiste nimekiri. Ja ütle: „Olgu. Ma tahan, et sel aastal saab mu elu sel uuel ajastul taaskäivitatud. Ma tahan, et mu elu saab sel uuel ajastul muudetud.” Kas tead, mis? Jumal teeb seda sulle. Piibel ütleb Johannese 10:10, et varas tuleb varastama ja hävitama, kuid Jeesus tuli, et meil oleks elu ja seda ülirohkesti. Kas su elu on külluslik?

Mike’il ja mul on olnud üks rõõmuküllase kasvamise aasta. Kuid me võtsime seda sõna tõsiselt. Tegelikult Mike ja mina alati teeme seda. Me külvame sõnasse, me toome ohvriande. Piibel ütleb, et jumalateenijad väärivad kahekordset au, mida me isiklikult usume. Me hakkasime andma erinevatele tuttavatele inimestele sularaha. Me hakkasime üha külvama. Me heitsime oma leiva vee peale ja Jumal tõi selle iga lainega tagasi. Hämmastav. Ma olin kulutanud raha ja me olime seisus, kus vajasime õnnistust. Viimasel õhtul leidsin raha, mida ma isegi ei teadnud endal olevat. Jumal teeb meile imelisi asju.

Me rääkisime ennist Tõotatud Maale minemisest. See oli Jumala laste jaoks üks taaskäivitus.
See oli üks astumine oma saatuse sisse rahvana. Kui me kuulsime seda sõna, siis Mike ja mina teadsime, et me vajame taaskäivitust. Meil oli katkiläinud asju. Mul oli asju, mida me ei
saanud parandada. Üks väike armas auto. Neli aastat tagasi sattusin selle autoga avariisse
ja ütlesin: „Isand, see aasta on selle auto taaskäivitamise aasta.” Me tõime auto koju ja saime ta korda palju odavamalt, kui küsiti. Ma sõidan sellega praegu. Me leidsime probleemidele lahendused. Ja tead, mis? Meil oli taaskäivitus. Väike asi küll, aga minu jaoks naljakas. Mulle tõesti meeldis seda teha. Nii ma kogesin nelja aasta taguse asja taaskäivitumist. Ja Jumal tahab teha seda sinu elus.

Ma panin kirja mõned põhimõtted, et mõista taaskäivitust ja hüvitust:

Esiteks: Saatan on varas. Ära ole Jumala peale vihane. Saatan on varas, ja me peame mõistma, et peab üles tõusma ja temale ütlema: „Ei. Sa ei puutu mu perekonda. Sa ei puutu mu raha. Sa ei saa kontrolli nende tulevaste olukordade üle.” Kujuta ette, et sul on kellegagi suhe ja sa oled teda õnnistanud nii palju, et ta on sinu peale vihane, kuna halvad asjad on
juhtunud. Kui rumal nii arvata. Neid halbu asju ei põhjustanud sina, vaid keegi teine. Võib￾olla varas jne. Seda üritabki piibel meile öelda. Saatan röövib teid. Mina olen tulnud, et teil oleks elu ja seda ülirohkesti.

Teiseks: Jeesus tuli andma meile külluslikku elu.

Kolmandaks: See ei ole automaatne.

Neljandaks: Me peame varustust taotlema.

Viiendaks: Inimesed ei põlga varast, kui ta varastab toitu nälja pärast. Õpetussõnad 6:30, 31. Aga kui ta kätte saadakse, peab ta selle seitsmekordselt hüvitama. Ta peab võib-olla loovutama kogu oma koja vara.

Ma tahan, et õpiksid sel aastal võitlema. Ära luba Saatanal endast nagu siledast teest üle käia. Kuuluta üha: „See on minu taaskäivituse aasta. See on mu hüvituse aasta. See on minu taastamise aasta. Ma näen sel aastal ühte õnnistust tulemas oma ellu.” Sa pead selle eest võitlema ja pead olema Jumalaga õiges suhtes. Ole kindel, et oled Isandaga kooskõlas.
Ole kindel, et oled andestanud kõigile, kellele pead andestama. Kui eelmisel aastal juhtus midagi, andesta ja jäta see seljataha. See toimib. Anna andeks; see toob kaasa hea tunde. Ja need, kellele sa ei ole andestanud, enamasti isegi ei hooli sinu pahandumisest.

Otsusta: „See aasta on täieliku ümberjoondumise aasta. Ma kasvan oma mõõdu sisse. Ma astun Jumala eesmärgi ja saatuse sisse. Ma saan taastatud ja hüvitatud.”
Jumal õnnistagu sind, ja ma soovin sulle õnnelikku uut 2020. aastat. Ma tahan, et sa kasutad seda sõna kogu selle aasta vältel. Jumal võidku sinu häält. Valva ja ole vahimeheks. Õpi
sõdima ja Jumal vallandab sulle õnnistuse. Kui Saatan röövib sinult midagi, nagu selles loetud kirjakohas (Õpetussõnad 6:30,31), siis ütle Saatanale: „Sa pead mulle seitsmekordselt tagasi andma.”
Mõnikord me oleme laisad ja mõtleme: „See halb asi juhtus või see võeti minult ära. Ma lasen sel siis juhtuda. Ma lepin sellega.” Või sa saad Jumala peale vihaseks. Ma olen olnud Jumala peale vihane. Ma ei teadnud, et olin Jumala peale vihane, aga ma olen seda olnud.
Ma pidin andeks andma, paluma, et Jumal annaks mulle andeks, et olin Tema peale vihane.
See on siis taaskävituse aasta, õnnistuse aasta, kohina aasta, tõotuste taotlemise ja väljakuulutamise aasta. Kui sa seda teed, siis näed, et see saab olema õnnistuse aasta.
Jumal õnnistagu sind!

No comments:

Post a Comment