Saturday, January 18, 2020

Prohvetlik sõna 2020. aastaks 2


Cindy Jacobs, 17. jaanuar 2020:


Olen väga põnevil, et tuua teieni sõna Isandalt 2020. aastaks. Me lõpetasime just kogunemise Global Prophetic Movement grupiga, kuhu kuulub inimesi 42 rahvusest, ja me
kogesime nii paljut – isegi väga palju rohkemat sellest, mida ma suudan siin teile edasi anda.
Me teeme sellest kogunemisest mõned kokkuvõtted ja toome sellest rohkem välja Isanda sõna. Aga ma jagan nüüd teiega midagi elumuutvat.

Rõõmuküllane kasvamine


2019. aasta oli rõõmuküllaseks kasvamiseks. Paljud on mulle öelnud, et nad uskusid seda
ning nägid rahalist ja muu õnnistuse kasvu, uut töökohta või uut maja. Me teame, et nii ei
olnud igaühega, kuid me oleme ikka veel selles kasvamise ajas. Prohvetlikud sõnumid teatavad jätkuvalt, et kasvamine on tulemas ja see on imeline.

Uus ajastu


2020. aasta on märkimisväärne, sest see on otseselt uus ajastu. Jumal on andnud ühe
sõnumi, et me hakkame kasvama oma mõõdu sisse. Mida ma sellega silmas pean? Me
hakkame kasvama Jumala eesmärgi sisse, mis Tal meie jaoks on. On aeg teadlikult küsida:
Mis on minu eesmärk, kuhu ma lähen ja kuidas ma seda saavutan? Ja kuidas ma jõuan
sellesse pöördepunkti, kus meie täisannid, meie täisvõimed käiku lähevad? See on väga
põnev aeg.
Muidugi on see üks väljakutsuv aeg samuti. Iga kord, kui liigutakse uuele tasandile, tavatsetakse öelda: „Uued tasandid, uued kurjad vaimud,” - tuleb kohata vastuseisu. Mõtle, kuidas israeliidid läksid Tõotatud Maale, milline vastuseis seal oli, hiiglased tulid neile seal
vastu. Kui oled kuulnud mind palju rääkimas, siis sa tead, et ma ütlen: „Kui sa astud oma Tõotatud Maale (oma Jumalast antud eesmärki, oma saatuse sisse) ja sul ei ole tagasilööke (sellel maal ei ole hiiglasi), ei lähe sa õiges suunas. Seal peab olema Jeeriko linnu, mida vallutada, nii et lahingud tulevad, aga see saab olema põnev. Kui käid Isanda antud teel, on sinu sees kogu aeg üks kindel teadmine, et „Vau, just selleks on mind loodud. Olen loodud seda tegema.” Ja ma usun seda sulle.

Te kõik kuulate seda ja me tahame anda teile tulevikulootust. Võib-olla te olete läinud läbi
kohutavate kaotuseaegade, läbi raskete aegade, mil kogesite tagasilööke, aga ma tahan
teile öelda: uskuge Jumalat. Uskuge Jumalat, et Ta teeb teie jaoks midagi imelist, hoolimata
sellest, kui palju on teile juhtunud, kui palju kaotusi olnud. Usun, et paljud meist on eelnevate
aastate jooksul kaotanud pereliikmeid; meile juhtus see, mida me ei tahtnud. Mõnikord võib
meile tunduda, et asi on kontrolli alt väljas. Kuid sel aastal algab uus aastakümme ja ka uus
ajastu.

Hääle aasta


Heebrea kalendris on see aasta 5780. See sümbolism aitab meil mõista, mida Püha Vaim
ütleb. See on uus ajastu, aga ka Hääle aasta. Mida me Hääle aasta all silmas peame? 2 Ajaraamat 20:20 ütleb: „Nad ärkasid hommikul vara ja läksid Tekoa kõrbesse. Ja kui nad välja läksid, seisis Joosafat ja ütles: „Kuulge mind, oo Juuda ja sinu Jeruusalemma elanikud: Uskuge Issandasse, oma Jumalasse, ja te saate rajatud; uskuge tema prohveteid, ja teil läheb hästi.”

Seejärel ütleb see meie jaoks midagi olulist selleks ajaks. See ütleb: „Ja kui ta oli rahvaga nõu pidanud, määras ta Issandale lauljad, kes pidid kiitma pühaduse
ilu, kui nad sõjaväe ees läksid ja ütlesid: „Kiitke Issandat, sest tema heldus kestab igevesti!”
(2 Ajaraamat 20:21, NKJV)

Me ütleme siis, et sellel ajal peab minema sõtta, kui läheme oma Tõotatud Maad pärima.
Vaadates piibli sümboolikat oma tõotatud Maa hõivamise suhtes, kui Iisraeli lapsed ületasid
Jordani, siis tulid igasugused proovilepanekud ja asjad, mida nad pidid tegema. Nad ei seisnud lihtsalt Tõotatud Maa pinnal, öeldes: „Tore, siin ma olen!” ning kõik hiiglased jooksid laiali ja probleemid põgenesid. Ei, nad pidid selle eest võitlema. Sel ajaetapil peame hakkama sõdima, et tulla oma uude lähtepunkti, oma õnnistuste ja eesmärgi juurde. Aga ärgu see teid hirmutagu. Lihtsalt õppige, kuidas sõdida – see on väga
oluline. Me õpetame seetõttu Generals International teenistuses vaimulikku sõjapidamist. Me
räägime inimestele, kuidas palves liikuda ja toimida nende vastu tulevate pimeduse jõududega. Me peame minema tagasi ja uuesti õpetama seda, mida sai õpetatud palju aastaid tagasi, sest minu põlvkond peaks õpetama järgmisele põlvkonnale seda, mida meie teame, ja minu põlvkond teadis, kuidas sõdida.

Me peame mõistma, et rahvad vajavad Jeesust Kristust. Sellepärast tuleb üks lahing.
Inimesed peavad saama päästetud. Nende inimeste hingede pärast tuleb pidada lahingut.
On aeg rajada sõjatoad uuesti. On aeg õppida sõdima, ja nagu kõlas ülalmainitud kirjakoht,
me näeme, et üks sõjapidamise põhimõte oli ülistus. Me teame selle 2020. aasta ja 2 Ajaraamat 20:20, 21 põhjal, et seal on üks seos. Prohvetid prohveteerisid ja neid uskuvad inimesed olid edukad. Ja mida prohvetid käskisid teha, et see tooks selle õnnistuse? Selleks oli Isanda ülistamine – intensiivne ja teadlik Isanda ülistamine.

Astumine täielikkuse sisse


Kogunemisel kuulsime veel seda, et see oli Prohvetlike Vanemate Apostelliku Nõukoja 20.
tööaasta. Me alustasime kogunemisi 1999. aastal, ja sel 20. aastapäeval astub see
prohvetlik liikumine täielikkuse sisse. Paljud õpivad prohveteerima üle maailma ja õpivad
koostööd tegema Püha Vaimuga. Nad õpivad, kuidas Jumal nendega räägib, kuidas kuulda
Jumala häält. Seda on näha eriti evangelismis. Väga põnev.
Tahan nüüd öelda, et ma tean, et me ei ole ainukesed prohvetid. Prohvetite gruppe on palju.
Kuid meie nii kaua koos käinud grupp koges, et peaksime edastama ühe hoiatava sõna selle
kohta, et peame veelkord seadma üles need piirid algajatele: me ei ütle inimestele, kellega nad peavad abielluma, millal hakata liikuma jms või me ei ütle: „Nõnda ütleb Issand”. Me peame seda uuesti õpetama. Mu raamat „Jumala hääl” on hea algajatele, kes seda alles
õpivad. Paljud teised juhid nagu Christian International’i piiskop Bill Hammond jt on kirjutanud prohveteerimise kohta raamatuid.

Nägime ka seda, et prohvetlik liikumine on tõusmas mitmetes meelevalla sfäärides. Tulevad
esile turuprohvetid. Me rääkisime ühega järgmisel päeval ja ta ütles, et kui ta viibib koos äriinimestega, saab ta väga detailseid sõnumeid. Mõned nimetavad neid „Issaskari tüüpi prohvetiteks”, kes tunnevad ajamärke. Chuck Pierce on minu meelest kindlasti üks neist, ja samuti on teisi sarnaseid. Oodake mõnede selliste suunanäitajate esile kerkimist ja sellist (erinevat) tüüpi prohvetite väljajoondumist. Me teame, et on psalmiste, kes laulavad Isanda sõna. Just seda, mida vajatakse kuulda.
Üks asi veel, mida me sellel Hääle aastal kuulsime, oli see, et peame laskma Vaimu hääle üle maailma kuuldavale tooma ja olema rajatud. Siin on mõned viisid:
  • Esiteks, hoiatuse hääl. Vahimehed lasevad alarmil kõlada. Kui tunned oma rahvast midagi ähvardavat või kui sul oli unenägu, siis enamasti selle eest käsib Jumal sul palvetada. 

• Teiseks on õigsuse hääl.

• Kolmandaks, maailma poliitilised juhid saavad prohvetite läbi üha enam juhtnööre. Esile kerkivad valitsuste prohvetid, mis on väga põnev. Maailma juhtidele rääkimine on minu jaoks tavaline, et anda neile prohvetlikku nõu või neile prohveteerida. See on üks osa prohveti tööst.

• Häält saab kuulda ka väljakuulutamiste ja proklamatsioonide läbi.

• Targad valikud jutlustamisel. Ma nägin Isanda nägemust „valvamise” sõna kohta, ja Isand ütles, et Ta kinnitab eestpalvetajate hulga kasvamist. Tuleb rohkem sõjatubasid ning me võime siis valvata ja olla vahimehed. Meie Global Prophet Summit’il andis
Isand mulle selle kohta märgi. Üks pime naine sai esimesel õhtul täiesti terveks ja ta suutis näha. Ma tahan seda alati ise üle kontrollida. Ta seisis umbes 3 meetri kaugusel ja ta silmad ei näinud. Tõstsin üles mõned sõrmed ja liikusin temast üha kaugemale. Ta suutis näha minu tõstetud sõrmede arvu. Ma kogesin kindlalt, et see oli vähemalt üks kinnitus selle kohta, mida Jumal hakkab sel aastal imede vallas tegema, ja me näeme seda, kui vaatame rahvaste peale.

Järgneb ...

No comments:

Post a Comment