Saturday, December 8, 2018

Prohvetlik sõna detsembriks

 

On aeg lahknemistest terveneda ja “armastuse malakas” maha panna

  
Me oleme olnud oma hinge vaenlase saadetud rasketes tormides ja sõjapidamistes. Nagu ma olen juba öelnud, on need saadetud selleks, et meid kõrvale juhtida sellest, mida Jumal praegu maa peal valmistab ja maa peale toob.  
 
On aeg uskuda ja mitte kahelda! Ühe kõige raskema katsumuse keskel viimase kuu jooksul on mul olnud ka kõige imelisemaid kohtumisi Isandaga. Ma olen pidanud võitlema sellega, et ei kipu neid kohtumisi täielikult hindama, kuna need tulid nii kõrge rünnaku hinnaga. 
See kõlab loogiliselt, aga kas sa mäletad, kuidas Peetrus kõndis koos Jeesusega vee peal?  Ta oli samuti sattunud suure tormi kätte, ning samas oma hämmastava üleloomuliku kohtumise kestel ta kahtles ja hakkas vajuma (Matteuse 14:22–33).  
 
Rasked ajad tasuvad end ära 
Kui ma eelmisel kuul kohtusin Isandaga, ütles Ta mulle selle salmi:  
“Nõnda ütleb Issand: Nii nagu ma tõin kogu selle suure õnnetuse selle rahva peale, nii ma annan neile kõike head, mida ma neile tõotasin.” Jeremija 32:42 
 
Kuna me oleme kogenud nii raskeid aegu ja kogu maailmas on suuri õnnetusi, on Jumala õigussüsteem nüüd aktiveeritud. Isand ütles: “Paljud on kogenud suuri õnnetusi, kuid nüüd on aeg minu tõotatud õnnistustel esile tulla.  

“Su väravad on alati lahti, neid ei suleta kunagi, ei päeval ega ööl, nii et su juurde saaks tuua rahvaste rikkusi — ja et toodaks kohale nende kuningad (võidurongkäigus).”  Jesaja 60:11 
 
Ma nägin taeva väravaid avanemas, et vallandada strateegilisi plaane ja rahalisi õnnistusi. Seda mitte isiklikuks kasuks või hüvanguks, vaid et aidata globaalsetes küsimustes, millega me  vaenlase tormide keskel maadleme
 
Meie valitsustel ei ole rahalisi vahendeid, et leevendada maad tabavaid suuri viletsusi. Seetõttu hakkab Isand vallandama rahalisi õnnistusi kogudustele, firmadele, üksikisikutele ja inimeste gruppidele.  
Isand avab õnnistuste ja hüvangu väravad, et aidata vajaduses olevaid inimesi. Tulemas on ka uus ülemaailmse evangelismi liikumine, mis nõuab finantse, et jõuda vaesteni ja vaimus vaesteni. 
 
Ma kuulsin inglit ütlevat: Väravad on lahti! Väravad on lahti! Väravad on lahti!  
 
Lahknemistest tervenemine 
“Ma annan neile ühesuguse südame ja ühesugused teod, nii et nad alati kardavad mind, kasuks neile ja nende lastele pärast neid.” Jeremja 32:39  
 
Isekeskis riius olev koda ei jää püsima (Matteuse 12:25). Isand tervendab nüüd lahknemistest ja annab ühesuguse südame ning teod inimeste gruppidele, kes võtavad vastu strateegiaid ja strateegilisi kutsumisi. 
 
Üksmeeles on suur vaimne vägi. Kui me nõustume üksteisega, võib juhtuda hämmastavaid asju. 
 
Üks vaenlase strateegiatest on meid üksteisest lahutada. See rünnak on tarvis murda ning jõuda üksmeelele Isandaga ja teistega üksmeele ja armastuse vaimus.  
 
Ära kasuta armastust malakana 
Ja üle kõigi nende vooruste tõstke armastus, mis seob kõik kokku täiuslikus ühtsuses. Koloslastele 3:14   

Kui sa tahad valmistuda selleks, mis uuel aastal on tulemas, on väga oluline siseneda armastusse. Kõige tähtsam ja suurem käsk Jeesuse sõnul on: armasta Jumalat, teisi ja iseennast  (Matteuse 22:37–39).
 
Jumal ütles mulle, et paljud kasutavad “armastuse malakat” (nad kasutavad armastust valesti ja relvana). Inimesed on teiste suhtes kõikumatud ega tagane oma uskumustest. Kuigi selle taga on sageli head kavatsused, siis paljud ei pruugi mõista, et teiste haavamine ei ole üldsegi armastus. Isand kutsub meid armastama inimesi tingimusteta, nende uskumustele ja elustiilile vaatamata.  
On aeg panna maha oma erinevused ja hinnangud inimeste kohta, kellega me ei nõustu. Me peame riietuma armastuse ja alandlikkusega.

Johannes ütles seepärast:  “Kes ei armasta, see ei tunne Jumalat, sest Jumal on armastus.” 1 Johannese 4:8  
 
Oota, et Isand liigub võimsalt sinu elus järgmiste kuude jooksul. Kui me ennast alandame, siis Isand tõstab meid üles uutesse kõrgustesse. 
 

No comments:

Post a Comment